loading...

جواهرات و سنگ های قیمتی

silverstone بازدید : 23 یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0)

انگشتر

در انتخاب و خرید انگشتر مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

همواره افراد زیادی به دنبال این هستند که چه انگشتری را خریداری کنند که از همه لحاظ برایشان مناسب باشد و بعدا به مشکل بر نخورند.به همین علت ما مطلبی در همین خصوص فراهم کردیم که با خواندن کامل آن متوجه این خواهید شد که در هنگام خرید انگشتر مردانه به چه نکاتی توجه کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

silverstone بازدید : 79 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

انگشتر مردانه

چگونه یک انگشتر مردانه مناسب تهیه کنیم؟

استفاده از جواهرات و زیورآلات به ویژه خرید انگشتر مردانه از گذشته‌های دور موردتوجه تمامی افراد بوده است. در گذشته مردم به جای مبادله کالا با کالا در قبال خرید مایحتاج روزمره‌شان می‌توانستند به یکدیگر طلا و نقره بپردازند تا آنکه اشراف به این فکر افتادند که از این فلزات، زیورآلاتی بسازند تا با استفاده از آن کمی از دیگران متمایز و بالاتر دیده شوند.

امروزه سبک‌های متنوعی در دنیای مد وارد گردیده و هر فرد در هر سن و سالی از سبک خاصی پیروی می‌کند. این روزها خانم‌ها و بخصوص جوانان را می‌بینیم که تابع سبکی از پوشش سنتی ایرانی هستند و گاهی تلفیقی از هنر سنتی ایرانی و اسلامی و یا نمادهای فرهنگی را در طراحی لباس‌ها و زیورآلات خاص بکار می‌گیرند و در این امر موفق هم هستند. در کنار این سبک تلفیقی و سنتی جواهرات و انگشتر با طرح های مدرن و خاص نیز مورد توجه افراد قرار می گیرد.

خرید انگشتر مردانه

انگشتر مردانه جزو زیورآلاتی است که به دستانتان زیبایی خاصی می‌بخشد. زرق و برق و نگین‌ها که معمولا روی این زیور تعبیه می شود تا فلز گران بها را در کنار سنگ قیمتی تبدیل به یک جواهر لوکس و جذاب در دستان افراد کند. قرارگیری سنگ‌ها در کنار هم می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر دید اطرافیانتان و همینطور بالانس انرژی در بدن شما به‌وجود آورد.

silverstone بازدید : 31 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

سنگ فیروزه

نام قديم فيروزه، Turquoise است که مى تواند از نام ترکيه آمده باشد؛ زيرا ابتدا معتقد بودند اين کانى از کشور ترکيه آمده است (فيروزه به احتمال زياد از کوه على ميرزا در پارس، ايران کنونى، يا شبه جزيره سينا در مصر آمده که هر دو از مناطق قديمى شناخته شده اى هستند که فيروزه از آنجا استخراج مى شده). به احتمال ديگر، اين نام از توصيف فرانسوى سنگ جواهر Pierre turquin به معناى سنگ آبى تيره گرفته شده است.

silverstone بازدید : 49 جمعه 23 اسفند 1398 نظرات (0)

نگین عقیق شجر

خرید نگین

سایت زرسی ویترین آنلاین طلا و جواهر که مدتی است فعالیت خود را در زمینه جواهرات اعم از انگشتر،گردنبند،دستبند،نگین انگشتر و نگین جواهر آغاز کرده است.نگین جواهر سایت زرسی شامل نگین فیروزه،نگین عقیق شجر،نگین زمرد،نگین عقیق،نگین مالاکیت و . . . می باشد. بهترین و پر فروش ترین نگین انگشتر سایت زرسی نگین فیروزه و نگین عقیق شجر می باشد.

نگین های انگشتر سایت زرسی یکی از بهترین و با کیفیت ترین نگین هایی می باشد که رضایت بسیاری از مشتریان سایت ما را جلب کرده است و در آینده نه چندان با صادرات نگین های پرطرفدار از جمله فیروزه و عقیق شجر به خارج از کشور به یکی از برترین برند ها در سراسر جهان تبدیل خواهد شد .

امید است با حمایت و پشتیبانی شما مشتریان سایت زرسی به زودی به این مهم خواهیم رسیم و آماده ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان خواهیم شد.شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

silverstone بازدید : 35 پنجشنبه 22 اسفند 1398 نظرات (0)

انگشتر فیروزه

انگشتر مردانه خاص چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

استفاده از انگشتر مردانه خاص در بین مردان بسیار رواج دارد و بسیاری از آقایان از انگشترهای نقره و حتی گاهی طلا استفاده می کنند. استفاده از انگشتر مردانه خاص برای بسیاری از افراد با هدف زیبایی و یا به دلیل خصوصیاتی که دارد، مهم است. بسیاری از مردانی که از انگشتر مردانه خاص استفاده می کنند و یا به دنبال خرید بهترین انگشتر مردانه خاص می باشد، دوست دارند از خوصیات مهم انگشتر مردانه با خبر شوند.

 

silverstone بازدید : 85 سه شنبه 06 اسفند 1398 نظرات (0)

جواهرات نقره

راهنمای خرید جواهرات نقره

زیورآلات و جواهرات نقره به خاطر بهای کمتری که نسبت به طلا دارند، از محبوبیت زیادی میان مردم برخوردارند. مصنوعات نقره در طرح‌های گوناگون ساخته و عرضه می‌شوند و دوام و استحکام بالایی هم دارند.

 برای خرید نقره بهتر است نکاتی را مدنظر داشته باشید که در زیر به تعدادی از آنها اشاره کرده‌ایم.

silverstone بازدید : 60 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

نقره جات

از نظر اسلام، حکم پوشیدن نقره همچون انگشتری، گردنبند و دستبند و … که از جنس نقره باشد، حرام نیست و در نتیجه خواندن نماز با آن اشکالی نخواهد داشت.

حکم نقره برای مردان و زنان از نظر پیامبر (ص) :

پیامبر (ص) و معصومان (ع) نیز از نقره استفاده می کرده اند و استفادۀ از دیگر فلزات به ویژه آهن را برای زینت مکروه می دانسته اند.

فرمایش امیرمؤمنان در مورد در دست کردن انگشتر :

امیرمؤمنان (ع) می فرمایند : « به غیر از انگشتری نقره چیز دیگری در دست نکنید. همانا رسول خدا (ص) فرمود: پاک نیست دستی که در آن انگشتری آهنی باشد »

 

قابل توجه :

( این بیان حضرت دربارۀ مردان می باشد وگرنه استفادۀ از طلا علاوه بر نقره برای زنان اشکال ندارد. و پاک نبودن، کنایه از کراهت شدید استفاده از آن است. )

silverstone بازدید : 51 جمعه 11 بهمن 1398 نظرات (0)

جواهر نقره

 

ویژگی های جواهرات نقره

جواهرات نقره یکی از فلزات گرانبها و البته ارزان ترین آنها می باشد که به خاطر رنگ سفید، درخشنده و براق خود از دیرباز مورد توجه سازندگان جواهرات و ظروف تزئینی قرار گرفته است و امروز نیز علاوه بر کاربرد در ساخت جواهرات، در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد.

 

اگرچه امروزه نقره، نسبت به سایر فلزات گرانبها قیمت به مراتب کمتری دارد اما در طول تاریخ همیشه ارزش و اعتبار بالایی داشته است و حتی در بعضی از ادوار تاریخی، از پلاتین نیز ارزشمند تر و گرانتر بوده است و به همین دلیل است که بسیاری از سکه های قدیمی و تاریخی از نقره ساخته شده اند. امروزه نیز با این که قیمت آن از طلا خیلی کمتر است، اما در مقام پس از طلا قرار می گیرد.

silverstone بازدید : 34 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

انگشتر فیروزه

در انتخاب و خرید انگشتر نقره مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 دقت به عیار نقره : مناسبترین عیار برای ساخت زیورآلات نقره، 925 است که مفهوم آن در واقع درصد نقره خالص است (یعنی 92.5 درصد از نقره خالص تشکیل شده است )

 تیپ و استایل انگشتر: همیشه در مواقع خرید انگشتر نقره مردانه به تیپ و استایل انگشتر و شخصی که برای او انگشتر را می خرید دقت کنید و بر اساس سلیقه ی او انتخاب را انجام دهید چرا که انگشتر های مختلفی برای سلیقه های متفاوت تولید و طراحی می شوند و نمیتوان انتظار داشت همه افراد بتوانند با تمام انگشتر ها ارتباط برقرار کنند. انواع انگشتر های مذهبی و کلاسیک و مجلسی را می توان در میان انگشتر های نقره پیدا کرد که هر کدام تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 1,872
  • بازدید کلی : 5,566